sunnuntai 17. helmikuuta 2008

Uusi projekti

Mummolasta on kotiuduttu eilen iltasella. Kyllä vaan on ihanaa istua oman koneen ääressä. Mummolasta löytyy kyllä kone ja nettiyhteys, mutta niiden kanssa on vähän niin ja näin! Olen kuitenkin päässyt lukemaan s-postia ja piipahtelemaan Tilda addiktien blogissa ja foorumissa. Paljon uutta ehtikin tapahtua loppuviikon aikana Tildalandiassa! Mutta siihen uuteen projektiin...
Se on tässä:

Perinteinen Lundby-nukkekoti, jonka saimme kummitytöltäni. Hän kun on kasvanut ulos nukkekotileikeistä. Viimeiset ajat talo on kuulema toimittanut hevostallin virkaa! Talo on vailla pientä remonttia, uutta tapettia ja lattiapintaa, ennenkuin uudet asukkaat pääsevät muuttamaan sisälle. Sain hyviä remontti- ja linkkivinkkejä Auliinalta, kiitos niistä, tapetteja olen jo käynyt katselemassa! Huonekalujakaan ei olla vielä hankittu. Pitäisi miettiä minkälaiset kalusteet kestävät kolmevuotiaan käsittelyssä, varsinkin kun leikeissä on monesti mukana yhden vanha pikkuveli!

Itse olen näissä nukkis asioissa ihan vihreä! Omaa nukkekotia ei minulla ole koskaan ollut, ei tälläistä "kunnollista", mutta olen kyllä salaa haaveillut sellaisesta vanhanaikaisesta kaappimallisesta talosta. Aloitamme siis tällä vanhalla Lundbyllä ja katsotaan mitä saamme aikaiseksi. Ehkä meillä tulevaisuudessa on Ainon kanssa yhteinen haavetalo, kunhan neiti tuosta vähän kasvaa ja leikit rauhottuvat!

Ei kommentteja: