perjantai 9. toukokuuta 2008

Kirjoja

Olen monessa blogissa törmännyt näihin suloisiin virkattuihin eläinhahmoihin ja päätin hankkia itsellenikin oman amigurumi -kirjan. Mistähän olen nyt saanut tälläisen "virkausherätyksen"? Olen jo jossain aikaisemmassa kirjoituksessani todennut, etten ole koskaan oppinut virkkaamaan oikein - ensinnäkin pidän virkkuukoukkua kädessäni väärin, olen aina pitänyt ja siitä poisoppiminen on ollut työn ja tuskan takana. Ja jotenkin virkkaaminen vaan tuntuu niin työläältä esimerkiksi neulomiseen verrattuna! Nyt on kädessäni kuitenkin iki-ihana amigurumi kirjanen ja Unelmakerhosta odotellaan toista virkkausopusta. Mistäköhän vielä itseni löydän?
No, tuota toista kirjaa ei tarvitse paljoa selitellä, olen ihastunut myös erilaisiin pontsoihin (pitäisi varmaan sanakirjasta tarkistaa oikea kirjoitusasu) tai keeppeihin, miksi niitä nyt kukakin haluaa kutsua, ja niihin tästä kirjasta löytyy ideoita. Meillä täällä kotona on talvisin valitettavasti niin kuuma, että tuollaiselle keepille ei pahemmin ole käyttöä.

Ei kommentteja: